Яндекс.Метрика Як вибрати місце для магазину в торговому центрі | Клуб ремонта

Перед вибором приміщення для ведення торгівлі підприємець повинен напевно знати той напрямок, в якому він буде працювати. Від цього може залежати кінцеве рішення, адже варіантів чимало: точку можна відкрити в індивідуальному будинку, в центрі торгівлі або ж встановити острівний магазин. Для прийняття рішення потрібно враховувати фактори, які розглянемо в даній публікації. Якщо ви вибираєте місце для відкриття свого магазину, відвідайте https://www.riviera.com.ua/plan-kompleksa/.

ТЦ «Рів’єра» дуже великий. Кожен гість тут знайде все, що йому потрібно.

Центр торгівлі-справжній рай для шанувальників шопінгу по частині одягу. Тут представлені всі знамениті бренди « «Зара», «Бершка», Pull&Bear, GAP, Oysho, «Маркс енд Спенсер», «Де Факто», Obag store, Calzedonia, Tezenis, New Yorker, Arber, Puma, Oodji. Є «СпортМастер». Багато магазинів де продають косметику та парфумерії.

Як вибрати місце для магазину в торговому центрі

Продукти можна вибрати в «Ашані», «Таврії». Техніка для дому чекає споживачів в магазині Comfy.

Варто ще сказати що, в «Рів’єрі «можна відвідати салони Vodafone,» Київстар«,»Алло». Є зоомагазин, аптечний відділ. Функціонують хімічна чистка, Каса, що продає квитки в театр, пошта, ательє і ремонт коштовностей.

Розташування

Конкретно від місця залежить успіх Ваших продажів, швидкість впізнаваності точки торгівлі можливими покупцями і, виходячи з цього, розмір прибутку.

Як вибрати місце для магазину в торговому центрі

Зрозуміло, для того щоб підібрати найкраще розташування для магазину, слід передбачити такі факти:

  1. Потенціал району.
  2. Трафік поблизу приміщення для ведення торгівлі.
  3. Кількість конкурентів поруч.
  4. Орієнтованість можливих покупців.
  5. Наявність паркінгу, зручного під’їзду або близькість розв’язки транспорту.
Як вибрати місце для магазину в торговому центрі

Тепер необхідно розглянути їх детальніше. Потенціал району означає можливість успішної торгівлі в цьому місці. Природно, в маленькому районі немає сенсу орендувати приміщення. А також, важливо вміти правильно визначати зону продажу: для супермаркетів усереднених розмірів вона як правило складе 1,5 кілометра, що дорівнює п’ятнадцяти хвилинах крокової доступності.

Визначити потенціал району легко, якщо знати забезпеченість його населення, а ще поведінку споживачів, що живуть поруч з магазином. Якщо ж потрібно оцінити можливості населення, то потрібно дізнатися про подібні особливості, як щільність забудов району, кількість живуть в ньому, рівень розвиненості сфери послуг, розташування важливих будівель і об’єктів. До них можна віднести парки, ТЦ, зупинки.

Трафік поблизу приміщення показує кількість людей, яке кожен день проходить поруч з ним. Інформацію, яка буде відома після оцінки потенціалу району, необхідно нанести на карту, що дасть можливість точніше оцінити рівень купівельних потоків. Одним з актуальних питань в даному пункті вважається зручність клієнта добиратися до точки торгівлі. Особливо цю проблему важливо вивчити тим, хто бажає відкрити магазин на міській околиці або в спальних масивах, оскільки тут всі покупки відбуваються ввечері, коли жителі повертаються з роботи.

Наступним пунктом зі списку тонкощів вважається наявність неподалік конкурентів. Чим їх менше, тим більше доходу отримає ваше місце для торгівлі. Все таки, не варто тішиться, якщо конкурентів немає зовсім: можливо, підібрана вами ніша торгівлі просто не популярна в даному районі.

Як вибрати місце для магазину в торговому центрі

Важливо взяти до уваги і те, на що орієнтуються майбутні покупці. Якщо в районі живуть забезпечені люди, їх не зацікавить одяг, виконаний маловідомими брендами. Такий клас суспільства любить купувати речі в дорогих магазинах. Тому перед відкриттям точки необхідно порівняти інтерес клієнтів і пропозиції менеджерів.

Також визначальним фактором для успішної торгівлі вважається наявність парковки і шляхів для під’їзду, оскільки якщо до точки торгівлі некомфортно добиратися, більшість покупців знайдуть їй заміну. На даному моменті знадобляться попередні дослідження: якщо товар вашого магазину представляє інтерес для господарів авто, то їм точно будуть потрібні місця паркування. На кожні 25 м? площі потрібно одне місце для паркування. На випадок, коли клієнтами будуть малозабезпечені громадяни, паркінг не знадобиться.

  Как выбрать качественный бетон для строительства

Магазин в центрі торгівлі

При підборі приміщення в ТЦ, необхідно звертати власну увагу на такі моменти:

  • площа магазину, затишність знаходження всередині;
  • місце розміщення точки всередині ТЦ;
  • форма приміщення.

Продавцю важливо забезпечити власним клієнтам зручне перебування всередині магазину. Це стосується не тільки його оформлення, але і розмірів: при напливі відвідувачів кожному повинно бути зручно вивчати товар. Все таки, однаково важливо, щоб в точці продажу не було великого числа колон, через які не буде видно продукцію. Винятками є магазини одягу.

При підборі приміщення в центрі торгівлі необхідно брати до уваги його віддаленість від входу або виходу. Найбільш успішними з продажу вважаються ті магазини, які знаходяться досить близько до дверей ТЦ, так як власне в них клієнти заходять перш за все. Або ж, якщо Покупець не міг купити шукану річ в будь-якому магазині, він обов’язково відвідає точку, яка розташувалася прямо перед виходом.

Як вибрати місце для магазину в торговому центрі

Форма теж грає роль в темпі і кількості продажів. Найвдалішим вважається приміщення у формі прямокутника. У ньому клієнтам буде набагато зручніше розглянути весь наявний асортимент магазину. Якщо ж точка має» квартирний » вид, то знадобиться її перепланувальна робота, про можливість якої заздалегідь необхідно дізнатися у власника здає в оренду. Також запитайте його про те, який магазин розташовувався в приміщенні до цього: дійсно можливо, що у нього була погана репутація, завдяки чому можна втратити клієнтів.

Потенційна аудиторія та потоки

Основна помилка багатьох підприємців-вони беруться за першу ж можливість отримати приміщення в будь-якому торговому комплексі. Перед цим потрібно провести детальний і ретельний аналіз того, наскільки відвідуємо і рентабельний магазин. Головне не забути врахувати якісні та кількісні показники. Для цього є кілька найпростіших способів:

Відвідати центр торгівлі особисто. Найлегше підрахувати кількість відвідувачів, перебуваючи в кафе поруч з підібраним магазином. Обов’язково при цьому піддати аналізу потік клієнтів в різний час дня, а ще окремо в будній день і вихідні.
Дізнатися про прибутковість ТЦ конкретно у одного з його менеджерів. Також можна запитати про те, наскільки добре йдуть справи в центрі торгівлі в іншого орендаря. Не обов’язково, щоб це був ваш конкурент.
Запитати про це особисто власника здає в оренду центру торгівлі.
Провести опитування в соцмережах або на місцевому сайті серед тих, хто точно вважається потенційною аудиторією підібраного вами ТЦ. Потрібно включати в список питань інформацію про те, наскільки великий потенціал у РАЙОНУ (його жителі і їх достаток), наскільки часто люди відвідують обраний вами центр торгівлі, а ще багато іншого.
Переглянути кількість чекінів конкретної точки торгівлі. Особливо успішно це буде наприклад, якщо забезпечується доступ до решти магазинів, які розміщуються в цілих мережах центрів торгівлі або ж деяких точках.
Обов’язково необхідно врахувати і вимоги, які виставить вам власник здає в оренду, можливість додаткових послуг, якість охорони і т.д. маючи детальні відомості про цікавить приміщенні, приймати рішення про його зніманні буде досить легко. Саме так ви не зробите помилку і не витратите власний капітал на безприбуткову справу.

Як вибрати місце для магазину в торговому центрі

от admin

Добавить комментарий